~

,

Wednesday, 23 October 2013

Cerita Cistat Purple & Bangkit Cheese

Assalamualaikum ^^~

Annyeong Hasaeyoooo....... :)

Ada seorang kawan saya, yang sudi membaca entry saya membuat teguran...katanya, kenapa banyak entry berkenaan dengan makanan ye?.

Ye la...bila tengok balik entry a'ah ...ye la asyik-asyik makan, makanan...kalau makanan tu asyik-asyik la tu... ~ngee~...

Ate..nak buat macamana...udoh teman ni suka makan...terutama sekali pemanis mulut aka dessert ..
woot wooot....konon nak kurus ...tapi kecintaan terhadap manisan tahap gaban...ahdoiii...aptb!

Kali ni, saya nak sharing is caring, dua menu yang telah berjaya meraih tempat dalam carta tekak serta minda...hahahaha..

Jeng jeng jeng....nak tau macamana rupa paras dorang....

Meh tengok sini....scroll lagi bawah...

my favourite cistat flavour....sudah tentunya blueberry ...cistat purple... kali kedua order nih!!...

Terima kasih A-ann kerna membuatnya dengan kasih serta mengisi sayang di dalamnya sehingga hamba jatuh cinta lagi... hihihihi...


yang ini pertama kali rasa... perghh! memang terbaik! der....

Bangkit Cheese buat pertama kali merasainya memang tidak menghampakan anak tekak. Sedap!.
Important is mak punya komen tidak manis....itulah yang kita cari..

Makanya...sesiapa yang mencuba rasa boleh la menghubungi tokeynya di Facebook A-ann Irdina Zuhairi. :)

Tentang rasa InsyaAllah ...tak cuba kita tak tahu...dah cuba..hendak lagi dan lagi...

Meh ...nak tayang sikit keratan rentasnya....~ngee~

ermm dulu tak suka ....sekarang nyum nyumm..montok cistat... camna nak kuruih nih...

saya suka...saya sukaa!!!! baca macam mei mei (upin ipin) cakap aaa....

Oaloh lupa pula....terima kasih juga kepada si pengambil aka abang posmen, Aku Kangroos....dapat juga kami-kami semua ni merasai keenakkan hasilan cik a-aan kita nih.. once again arigato..hait..


Saya sudah...

Anda...?



Annyeong....

Kamsahamnida (*_^)

Saturday, 19 October 2013

Snack Time!

Assalamualaikum :)

Annyeong Hasaeyoo....

Cuaca dikala menulis entry ini, hujan di Kuala Lumpur. Grrrrr.....sesejuk macam ni, mula la....kalau tak buat taaikk mata...nak makan kudap-kudapan ataupun goreng-gorengan dengan kopi atau nescafe panas..woot..wooot...

Tapi.. mode masa ni teringat kenangan masa pergi ke Korea dulu...huhuhuhu...teringin nak pi lagi...tapi tu la tu....kena ikat perot lagi ler gamaknye...

Ada pulak sahabat yang memberi snack macam masa kat Korea...lagilah perasaan bertambah haru!... Walaupun tak serupa macam Pepero tapi lebih kurang sama juga la ....

Jom korang-korang makan sambil berchit-chat... :D

macamana lah nak kurus kan... kan...kan ..huhuhuhu
Konon-kononnya, hajat dihati nak bagi kat anak buah...hrmmm ...akhirnya..jadi camgini ayatnya 'kalau ada rezeki dorang, ada la...' ...kikikiiki~..

Aptb...mak buah zaman sekarang...

Annyeong~ ^^


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...