Sunday 8 September 2013

Jom Pekena!

Assalamualaikum..^^~

Annyeong Hasaeyo...

Ini semua sebab perut kosong (ganti posa), jadi semua keinginan memang lain macam sikit.

Dah lama aku teringin nak makan nasi lemak daun pisang yang ada set lengkap.

Jadi, dengan penuh ibtizam, aku keluar dari kepompong malas dan tak tahu. Tak tahu di sini merujuk kepada setiap kali aku buat sambal mesti fail. Ini serius!!!..bukan mainan bukan jua cobaan...

Alhamdulillah..hari mak aku ada, so...selamat.. Kiranya tang sambal tu sumbangan mak la..

Tak tau la...bab-bab masakan lauk-pauk dan nasi ka apa ka....yang ke arah menu berat atau utama memang aku tak pandai....asalnya tak beminat. Tapi bab manisan memang aku minat, walaupun sekadar tengok menu.....

Meh! meh laaa sini ..nak tayang sikit....rupa paras depa....


tertinggal satu benda ~ daun pisang 

Dari kiri, kenalkan Nasi Lemak, air kopi pegaga (sedapppp), ulaman timun dan KANGKUNG (kangkung nilah penyebab utama, aku teringin sangat nak berbuka dengan nasi lemak hari ni), sambal sotong kembang, telur rebus, ikan bilis dan akhir si kacang. Hanya dek kerana jatuh cinta pada kangkung, maka terjadilah nasi lemak lengkap ni..hahahaha

Jemput makan semua!..

Jom kita baca doa berbuka dulu ya..khas untuk depa yang berpuasa la..



Layan dulu ye..

Bismillah.


Annyeong~

Ilal-liqo.

No comments:

Post a Comment

,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...