Saturday 7 September 2013

'Kali Pertama Menjala'

Assalamualaikum ^^~

Annyeong Hasaeyo!...

Tayangan perdana cerita 'Kali Pertama Menjala' ....

Kikikikui~ ye ye ooo je kan...... tak kisahlah apa pun, apa yang penting kita 'enjoy'!!!!

Aku nak cerita banyak, memang tiada kepandaian, jadi marilah kita saksikan cerita pendek aku melalui 3 keping gambar di bawah ni hah!...

Jom chekidautt!!!
ni masa mula-mula. hasilnya tidak menjadi...dah macam lempeng pun ada, mungkin adunannya terlalu cair


Tada!!! hah..yang ini adalah rupa sikit, ini pun hasil pertolongan mak, tanpa menambah apa-apa ke dalam adunan tadi, tapi memang komen mak adunannya sedikit cair. Lepaih tu nak habaq, warna jala aku ni kaler oren bukan kuning..ni sabit tak jumpa pewarna la, maka hentam sajalah.....


Tudia pekena dengan gulai ayam... Gulai ayam ni aku masak sendiri juga. Komen mak, tekak dia lagi berkenan kalau dibubuh santan bukan susu. Aku bukan saja nak bubuh susu, aku hanya memanafaatkan apa saja yang ada dalam peti ais ....nak jimat beb! ..Apa lagi jemput semua...walaupun macam-macam komen yang diterima...asalkan tekak bujang aku boleh terima ..jalannn.. ^^~

Tamat.

Annyeong!!!

Ilal-liqo. ^^~


No comments:

Post a Comment

,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...