Sunday 13 April 2014

Projek Roti, Cubaan kali pertama

Assalamualaikum :)

Annyeong Hasaeyo.......

#kekoreakahkite!... hihihi abaikan.. penyakit angau dah mai...

Sungguh tak ku sangka dalam mode kebosanan yang menggila, masih berlaku magik kerna oven comelku mengeluarkan penghasilan ... tadaaaa ...'home-made bread in the house'.. 

Yeah... pertama kali bikin okey!... Huh! memang melelahkan, sebab aku hanya menggunakan 'hand-mixer' sahaja. Kalau yang menguli dengan kudrat tangan, macamana la agaknya ya...

Terima kasih kepada Cikgu Asfarul atas ilmu yang diberikan. Alhamdulillah hasil tangan pertama saya bisa dinikmati oleh kami sekeluarga.


nak kenalkan nama dorang ini, ikut arah putar jam : Roti inti hotdog, yang bulat ni Roti inti daging burger (sebab hotdog dah habis) dan yang atas sekali tu Roti Manis kosong :)

Jemput makan....


Nanti aku tepek resepinya ya...

Sebenarnya sebelum roti, ada dua resepi tertunggak yang belum aku kemaskini dalam blog ini.

Terima kasih kepada yang sudi singgah sini dan mencuba resepi yang aku syer kepada korang.

Jumpa lagi....Insya Allah.

Selamat Malam, nak tidur dah.. #peringatantukdirisendiridankawansekalian jangan lupa baca doa tau. 

Annyeong..~


No comments:

Post a Comment

,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...